sunnuntai 28. joulukuuta 2008

Runo-deco

Deco on löytänyt osallistujansa! Kiitos heille!



Nyt on suunnitelmissa runo-deco, joka etsii osallistujia. Decon koko on n. 15cm x 15cm. Jokaiselle askartelijalle on varattu YKSI AUKEAMA, johon tulee liittää runo/runoja ja jotain koristusta jäävästä tilasta riippuen. Joko voi keskittyä enemmän runoon tai sitten askarteluun tai mikä parasta: molempiin tasapuolisesti:) Tilaahan aukeamassa on vaikka mihin! Mitään askartelujärjestystä ei ole, vaan jokainen voi tehdä omalle runolle/runoille sopivan aukeman. Yhteensä mukaan mahtuu 7 osallistujaa. Toivisin, että osallistujat paneutuisivat aukeaman tekemiseen kunnolla:)

Muutamia kriteerejä, millainen runon tulisi olla:
- Jollakin tavalla koskettava/tunteellinen
- Luontoon ja/tai elämään liittyvä
- Myös kaikenlaiset metaforat ovat sallittuja

Ohjeita
- Kun haluat ilmoittautua mukaan, lähetä minulle sähköpostilla osoitteesi. Muista kirjoittaa näkyviin myös nimimerkkisi!
- Kun saat decon, ilmoita siitä minulle, jotta tiedän missä deco liikkuu.
- Saatuasi decon, kysy minulta seuraavan osoite sähköpostitse.
- Ilmoita minulle, kun laitat decon menemään seuraavalle.
- Julkaisen mahdollisesti jokaisen tekemän sivun blogissani, joten jos et halua omaasi julkaistavan, ilmoitathan siitä minulle.
- Sivuja saa muovittaa ym. kunhan muistaa varoa, ettei sivun toinen puoli vaurioidu (toista askartelijaa ajatellen).
- Askarteluaikaa on 1 viikko ja tätä on noudatettava. Jos viivästystä ilmenee, niin mietitään asiaa yhdessä.
- Viimeinen lähettää valmiin decon minulle.


1.
Dumdum (osoite ok) Valmis!
2. Maria (osoite ok) Valmis!
3. Sini (osoite ok) Valmis!
4. Peikkotyttö (osoite ok) Valmis!
5. Nirunaru (osoite ok) Valmis!
6. Mertzi (osoite ok) Valmis!
7. Iulia (osoite ok) Valmis!

DECO ON KOTONA!



Muutamia runoja entisestä blogistani esimerkeiksi siitä, mistä muun muassa pidän:

Aamutähti taivahalla ihanasti loistaa, rakkautesi sydämestäni kaiken tuskan poistaa. Niin kuin pienet merenlaineet kohti rantaa rientelee, niin minun kaikki ajatukset kohtia sinua liitelee.



Olet nuori. Sydämesi on
kuin vasta puhjennut kukka
hopeisen veden partaalla.
Se värisee sanattomasta onnesta.
Ilosta itkien ottaa se vastaan
päivyen hyväilyt.
Huumaantuneena se juo
aamukasteen välkkyvimmät pisarat.

-Immi Hellén-



Minä tahdoin matkata maailmaan ja etsiä satujen saaret,
minä tahdoin tutkia totuudet sekä haavehen sateenkaaret.

-Samppa Luoma-

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Decolan kautta löysin tämän decon ja kovasti haluaisin osallistua.

Anonyymi kirjoitti...

Voisin tulla viimeiselle paikalle:) Onko sinulla osoitteeni?

Merja kirjoitti...

Hienoa! Ja kiitos, että tulit mukaan! Osoitteesi minulla on, jos se ei ole kesä yö -decon jälkeen muuttunut!