keskiviikko 24. syyskuuta 2008

Vastauksia

Tää näytti kivalta Maryleanin blogissa, joten ajattelin minäkin kokeilla onneani aikani kuluksi:)

Eli:
Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne vastauksineen. Huom! Saat muotoilla kysymyksesi haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.


Mikä on nimeni? - Iivari.

Missä asun? - Säädyllisyyteni estää kertomasta.

Mikä olen? -Katso ensin peiliin ja jos ei näytä tutulta soita äidillesi, ehkä hän tietää!?

Millainen olen? - *Suudelma suulle*

Kuka olen? - Olet selvästikin se, josta äiti minua varoitti! Millon nähään?

Mikä on ollut tärkeintä elämässäni? - Reippaus.

Mikä on ollut turhinta elämässäni? - Välittäminen.

Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia? - Se on tää kaikki meidän ympärillä.

Miltä näytän? - Hunajalta.

Miltä tunnun? - Raudalta.

Miltä maistun? - Suolalta.

Miltä tuoksun? - Kellarilta.

Missä minun kuuluisi olla? - Paskahuussissa. (>Joo, kiva, kiitti!)

Mikä minun kuuluisi olla? - Terveys.

Mistä minut löytää? - Muistaakseni Etelä-Pohjanmaalta.

Minkä ikäinen olen? - Naispuolisten käyttäjien vuoksi emme julkaise ikiä.

Mikä on sukupuoleni? - En kehtaa vastata, se olisi liian noloa jopa minulle!

Monta henkeä tähän piti haastaa? - Selvästi yli sata.


Tää oli aika hauska:D Kysymyksiä olis voinu olla vaikka kuinka paljon lisää!

Ei kommentteja: