torstai 7. heinäkuuta 2016

Yllätys babyshowerit

Ystäväni pääsivät eilen yllättämään minut totaalisen täydellisesti♡ Eräs ystävistäni piti minua luonaan päivän ja Pikku Kakkosen aikaan olimme tulossa meidän kotiin laittamaan hänen hiuksiaan... Mutta kotioven avattuani kuului "yllätys" ja minulle oli järjestetty valtavan ihanat babyshowerit♡♡♡ Tätä yllätystä ja näitä bileitä en unohda ikinä!!! Minulla on maailman parhaimmat, ihanimmat ja rakkaimmat ystävät♡

 Pöytä oli korkeana! Ja pinkkiä ja bling blingiä löytyi!

 Vauvakakku, jossa oli kakkupohjatkin pinkkejä!!!

 Valtavan maukas voileipäkakku!!

 Valtavan ihana vaippakakku :)

 Kuohuvalla kaikki alkoi!

Tämän bola-korun olin saanut jo aiemmin toisilta ystäviltä, kun he kävivät pidemmästä matkasta kylässä aiemmin kesällä♡

Ystäväni muistivat minua myös hemmottelulahjakortilla♡

K I I T O S ♡

Ei kommentteja: